Microsoft’un Activision’ı satın alması, Call of Duty başta olmak üzere pek çok oyunun Xbox ve Windows tarafında özel olabileceği düşüncesini doğurmuştu. Bu sebeple de özellikle Sony PlayStation kullanıcıları, endişeli bir bekleyişe geçmişti. Görünüşe göre şu an endişe etmek yersiz. En azından Call of Duty markası için bunu söyleyebiliriz. Zira Microsoft Gaming CEO’su Phil Spencer da bu yönde bilgiler paylaşıyor.
Microsoft Gaming CEO’su Phil Spencer, geçtiğimiz günlerde bir röportaj verdi. Spencer’ın konuları arasında, Call of Duty’nin PlayStation platformundaki geleceği başlığı da vardı. Pek çok oyuncu, önümüzdeki yıllarda CoD serisinin PS platformundan ayrılabileceği endişesine sahipti. Ferahlatan açıklama ise, Spencer’dan geldi.
YouTube yayıncıları Justine ve Jenna Ezarik ile bir röportaj podcast gerçekleştiren Spencer, şimdiye kadarki en net yorumlarından bir tanesini yaptı ve Call of Duty’yi PlayStation platformundan ayırmayacağız dedi.
Spencer, bu konuda Minecraft örneğini de veriyor. Yani mevcut popüler bir markayı, olabildiğince fazla platforma getirerek olabildiğince fazla kişiye erişme isteği var. Bu, haliyle hem oyuncuları hem yapımcıları hem de yayıncı firmaları memnun edecek bir karar. Ayrıca, Call of Duty’nin Nintendo platformlarını tekrar etme ihtimali de bulunuyor.
Yeni Call of Duty oyunu Modern Warfare II’nin senaryo modu nasıl?
Infinity Ward tarafından geliştirilen Modern Warfare II (2022), Captain Price, Soap ve Ghost gibi pek çok önemli karakteri tekrar bizlere sunuyor. Genellikle gizlilik içerikli operasyonlarda yer aldığımız yapımda, tüm insanlığı tehdit eden füzelerin yerlerini bulmaya ve muhtemel saldırıları önlemeye çalışıyoruz.
Macera sırasında bazen ABD – Meksika sınırında, Bazen Hollanda’da taban tepiyoruz. Bazen bir keskin nişancı olarak otlar arasında, bazen ölümcül silahları kontrol edebildiğimiz hava araçlarında bulunuyoruz. Tabii bir Call of Duty klasiği olarak araçlı kovalamaca sahneleri yine var ve bu kez biraz daha sinematik yapıda olduklarını söyleyebiliriz.
Modern Warfare II, görsel ve işitsel detaylarıyla da oldukça iddialı bir oyun. Güzel bir senaryo moduna sahip, ama daha da güzel olabilirdi ve bu bağlamda da mevcut potansiyelinin tam olarak kullanılamadığını düşünüyoruz. Senaryo modu, normal zorluk seviyesinde yaklaşık 6-7 saatlik tecrübe sunuyor.
İlgili Haberler: