VR Funhouse, Pascal’ın VR için neler yapabileceğini gösteriyor

GeForce GTX 1080’in tanıtımıyla, Pascal bazlı GPU’nun VR için neler yapabileceğini göstermek için ilk sanal gerçeklik deneyimi, NVIDIA VR Funhouse duyuruldu.

VR Funhouse, büyük grafikler, full interaktif ses ve simüle fiziğin bir araya getirilmesi yoluyla gördüğünüz, duyduğunuz ve dokunduğunuz şeyleri geliştirerek, VR’ye yeni bir immersiyon seviyesi getiriyor. HTC Vive-uyumlu, oda ölçekli deneyim, Valve’s Steam dijital dağıtım hizmetleri ile Haziran’da GeForce GTX PC’nize geliyor.

Bu deneyim, Pascal’ın çığır açıcı teknolojilerini göstermek üzere kurulmuştur. İnteraktiflik, immersiyon ve eğlencede çıtayı yükseltmek üzere kurulmuş, VR kulaklıklarda teknik açıdan bugüne kadarki en gelişmiş deneyimi sunuyor.

NVIDIA-Logo

  • NVIDIA Flow – Yayı tutun ve oku hedef atışı mini-oyununa yönlendirin. Oku tutuşturun, vurulduklarında alevler içinde patlayan hedefleri vurabileceksiniz. NVIDIA Flow teknolojisi, yakın fiziksel etkileşimlere olanak vererek, VR Funhouse boyunca bu tür deneyimleri zenginleştiriyor.
  • NVIDIA HairWorks – Renkli “The Mole the Merrier!” ve “Knock’Em Silly”nin farklı dokunuşu, NVIDIA HairWorks teknoloji ile geliştirildi. Davranın ve devirin, renkli saç yansımalarını göreceksiniz, ya da göz alıcı saç kesimlerini darmadağın etmek için kafalarını hafifçe okşayın.
  • NVIDIA VRWorks Audio – “Flight of the Clown”a doğru yürüyün, gizli bir drone yerleştirmek için kulaklarınızı kullanmanız gerekecek. VRWorks Audio, gerçek zamanda ses dalgalarının ışın izlemesi için Pascal GPU’larımızı kullanır, sesin odada nasıl yayıldığını ve yansıdığını reel olarak simüle eder.
  • NVIDIA PhysX & VR Dokunuş – Dürt, yumrukla, ez ve keşfet. VR Funhouse, el kontrolörlerini kullanarak, şaşırtıcı şekillerde etkileşim kurabileceğiniz nesneler ile doludur. VR için Phys X teknolojimiz, oyundaki nesnelere reel fiziksel davranışlar katar, doğru grafik ve haptik güç desteği sağlar.
  • NVIDIA FleX – “He’s Flexible” mini oyununda, -elinizde şaşırtıcı biçimlerde esneyen ve salınan- yapışkan ve renkli kütleleri toplama imkanınız olacak, onları hedeflere fırlatın ve yüzeye doğru sızmalarını izleyin. Bu yeni nesil parçacık bazlı fiziksel simülasyonun, oyun basket ağlarında kullanılan kumaştan perdelere, çevrenizdeki çadırın kumaşına kadar tüm VR Funhouse’da kullanıldığını göreceksiniz.
  • VR SLI – Eğer iki GPU’nuz varsa, bu teknoloji bir GPU render görüntülerini sol gözünüze, diğerini sağ gözünüze verecek, maksimum performans ve minimum gecikme sağlayacaktır.

DEVLET GENÇ GİRİŞİMCİLERE TEŞVİKLER SAĞLIYOR